Saturday, February 6, 2010

China Glaze - Something Sweet

Danes sem za vas pripravila manikuro z mojim najnovejšim lakcem.



To je spet eden od China Glaze lepotcev, in sicer odtenek Something Sweet iz nove kolekcije Up & Away. V tej kolekciji so sami prečudoviti, krem odtenki. Od nežnih barv, do tudi malce močnejših odtenkov.



Nanos mi je delal manjše probleme. S prvim nanosom se mi je začelo precej packati, kot da lak ne bi bil kompatibilen s podlakom, no, potem drugi nanos pa je vse skupaj dobro prekril in je tako na sliki z dvema slojema polnoprekriven.




Barva mi je zelo všeč. Že dolgo sem si želela en odtenek, ki bi bil roza, vendar res nežno roza. Ta lakec je izpolnil moja pričakovanja.
Žal ga je bilo malo težje poslikati in na fotkah ni ravno njegova realna barva. Nikakor mi ni uspelo ujeti tisto čisto pravo roza barvo.

1 comment: