Monday, February 8, 2010

OPI - You Don't Know Jacques! Suede

Kot sem vam obljubila sledi danes predstavitev lakca, ki ni ChG. :)

Ker je danes ravno kulturni praznik sem se odločila za malce bolj umirjeno barvo, pa vseeno prečudovito.

To je lakec OPI - You Don't Know Jacques! Suede



Ta lakec je iz Opi-jeve kolekcije jesen 2009, v kateri je bilo več mat odtenkov. Vse barve so res lepe, vendar je mene Jacques še najbolj očaral in zato je tudi pristal v moji zbirki.



Barva je nekje med rjavo, zlato in sivo.
Na slikcah sta 2 plasti, vendar se lakec precej hitro suši in je potreben kar hiter nanos, da se lak ne posuši že sproti. Sama sem imela še manjše probleme zaradi čopiča, ki je pri OPI-jih drugačen kot pri drugih lakih in se ga je potrebno kar navaditi.



Kakšen pa se vam zdi tale Jacques? Je še kateri tako všeč kot meni?

2 comments:

  1. Noro lep je. To bo vsekakor moj naslednji nakup :)

    ReplyDelete
  2. Hvala!

    Ja, tudi meni se zdi res lep.
    Ampak sem razočarana nad obstojnostjo. No, saj pravijo da Suede lakci ne zdržijo dolgo, ampak včeraj sem ga dala gor, pa je danes že precej odrušjen. :(

    Pa vseeno je vreden, pa čeprav je gor samo en dan. :)

    ReplyDelete