Wednesday, April 7, 2010

Misa Burnished Bronze + Konad

I know that I have already shown you this nail polish. But I think that is so special that can't hurt if I show it again. :)


This color is perfect for spring and summer. You can see more colors in it. From red, orange, brown, to bronze and gold.


The application was great. There are 2 coats on the photos.


Of course I had to add konad. :)


I used China Glaze - 2030 and konad plate m60.



What do you think? Do you like it? Which combination do you prefer? With konad or without it?

10 comments:

  1. i like it of course.. and with konad of course!! xoxo sweety

    ReplyDelete
  2. S Konadom izgleda še lepše, je res taka lepa kombinacija.

    ReplyDelete
  3. Thank you, Thriszha and Biba.

    ReplyDelete
  4. sicer nisem navdušenka takih odtenkom, ampak moram priznat da na tvojih nohtkih in s tole poslikavo mi pa izgleda super!

    ReplyDelete
  5. Hvala, mancina! :)
    Tudi sama sem najprej mislila, da ta odtenek pa že ni za mene... No, zdaj sem pa prava navdušenka nad njim in se kar precej pogosto znajde na mojih nohtih.

    ReplyDelete
  6. I like this shade more with konad over it. :)

    ReplyDelete
  7. Tassa, tvoje konadiranje je prava umetnija. Čudovito ti uspeva. Včasih se lotim posnemanja, morda se kdaj opogumim in objavim...*_*

    ReplyDelete
  8. Ooooh, hvala Mamy! :) Se trudim, no! Pa saj vedno pa tud ne uspe! ;)
    Ja, upam, da se kaj opogumiš in da vidimo še kak tvoj konad, čeprav so meni že tvoje "navadne" manikure zelo všeč (še posebej pa sem fenica tvojih nohtov). :)

    ReplyDelete