Saturday, March 6, 2010

Alessandro - 259

To je moj prvi Alessandro lakec, ki je iz njihove Vamp kolekcije.


Osnova lakca je modro vijolična barva, vsebuje pa še raznobarvne krpice. Ravno te krpice naredijo lak poseben in lep. Barva krpic se spreminja od rdeče, roza do tudi zelene.


Z nanosom nisem imela problemov. Najprej sem mislila, da bo lakec bolj slabo prekriven, vendar me je presenetil. Nanesla sem 2 plasti podlaka, potem 2 plasti lakca in za konec še eno plast Essie-jevega Good to Go.


Sama sem se kar nekako zaljubila v te krpice in mi je lakec blazno všeč. :))



In the end I want to mention about the Eight Plate Contest, which is on the Painted Lady Fingers blog. It's really a great giveaway. :)

5 comments:

  1. Čudovit lakec. Jaz imam zelenega. :)

    ReplyDelete
  2. Tudi meni so všeč vsi ti Alessandro laki s krpicami.

    ReplyDelete
  3. elchy => Hvala. :) Čakam, da vidim še zelenega lepotca na tvojem blogu in na tvojih lepih nohtih.

    gildedangel => Thanks :) You are so sweet.

    Biba => Hvala tudi tebi. To je moj edini Alessandro lakec s krpicami in ga res krpice naredijo tako posebnega.

    ReplyDelete
  4. super ti paše tale lakec!

    Sem žal znižanega našla samo še sivo-zelenega, tisti mi pa najverjetneje ne bi pasal =)

    ReplyDelete