Friday, March 12, 2010

OPI - Ink

Ta lakec sem si kupila iz čistega babjega firbca. :)
Vse punce, ki ga imajo, pravijo da ga je nemogoče realno pofotkati in da je njegovo lepoto možno videti samo v živo.

Ja, vse to je popolnoma res. <3


OPI Ink je res poseben lakec in tudi meni ga ni uspelo pofotkati tako dobro, da bi se pokazal v vsej svoji lepoti.
Barva je nekje med vijolično in modro, vendar se barve tako zanimivo prelivajo, da lahko v enem pogledu na njega opaziš zelo različne barve.


Dodala sem še fotke pod neko čudno svetlobo, vendar edino tako sem lahko pokazala še malo vijoličnega pridiha.


Z nanosom ni bilo problemov. Kljub širokemu čopiču je šlo kar dobro manevrirati po nohtih.


Sem pa kar malce razočarana, ker sta se mi že prvi dan odkrušila dva nohta. :(

Pa ker je tako lep in tako edinstven, bo ziher še dobil drugo šanso.

9 comments: